AzHgAr BaNd
AzHgAr BaNd
فریاد

چقدر قلبم در این نامردی بی رحم

در این فریاد آه...از غم به رسوایی بکشد کوله بارش را؟؟!نمیدانم!!!

در انجمن قلبم چه را جا دهم؟که را جا دهم؟؟چرا جا دهم؟؟!نمیدانم!!!

اگر تنهایی در نفسم جاری باشد بگویند که فلانی عدس ناپخته"باغ هرز علف است...

 

اگر بخواهم از تنهایی راه بدرم بگویند:که نگاهش از هوس است 

 

 

 

کرکس خفته به راه و جور و وا جور صفت ننگ

به پشت من درمانده ی "جا مانده از بازی زندگی ببندند وبخندند به ریش من...به کیش و مات که خوردم از دلم....این قاتلم...کرد باطلم!

آره چشمامو بستم"دیگه لا ابالیم و"مفید بودن"بر نمیاد از دستم...آره من چشمامو بستم

حالا که غم تو دله"حس تنهایی بی مرحم میزنه قلب رو...اگه گله مرحم دله

بزار من صدای قانون شکست رو بشنوم

میخوام که داد بزم قفل سکوت رو بشکنم

...

(safsaki)

Azhgar Band


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:چقدر قلبم در این نامردی بی رحم,,,, توسط mojtaba